Telenet DEEL 2

Voor wat hoort wat. En juist is juist. Amper een uur nadat ik mijn post over Telenet schreef kreeg ik volgend bericht in mijn mail :

"Beste,
We hebben jouw blogpost <
http://gedachtengolven.blogspot.com/2008/10/amateurs-van-telenet.html> opgemerkt en zouden graag de nodige actie ondernemen om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.Kun je ons jouw klantennummer bezorgen zodat we actie kunnen ondernemen?
Met vriendelijke groeten,Telenet Webcare"


Hoe dit juist in zijn werk zit zal u -of de mensen van webcare- ongetwijfeld beter kunnen uitleggen dan ik. Hun screening werkt blijkbaar perfect. Ik ben verbaasd. Zo gezegd zo gedaan. Gegevens bezorgd.
18u20. Ik wandel door de voordeur het huis binnen, telefoon. Technische dienst. Of ik even zo goed wil zijn te checken of mijn internet terug werk. Perfect is mijn antwoord. Per-fect. 24 uur Zal het geweest zijn. Tussen medewerker aan de lijn en opnieuw internet. Zie je wel dat het kan denk ik dan. Zo het hoort. Ik en Telenet. Onze verstandhouding is weer A- OK.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ik wel meer en meer vreemd begin te vinden is dat als mensen het aan de grote klok hangen dat Telenet faalt dat er plots direct actie kan ondernomen worden, maar als ik bel om te weten hoe het komt dat mijn internet niet werkt, ik veel geld, tijd en grijze haren kwijt ben... En vooral niet zeker ben of ik een goed antwoord zal krijgen...

Telenet in het vervolg blog ik ook!

Johan Peeters zei

Je hebt gelijk. Ik schrok er ook van. Heb zondag de reguliere weg gevolgd. 2 tot 3 werkdagen was het antwoord. Mijn frustratie een bloppost. En dat heeft op zijn beurt binnen de 24 u voor een oplossing gezorgd. Raar, maar waar.

Anoniem zei

Schitterend :-)