Amateurs van Telenet

3 Werkdagen zal het duren. Dat is dan beginnen rekenen vanaf vandaag. Gisteren was op eens mijn(ons) internet weg. Weg als in, uw activatie is stop gezet, neem contact op met Telenet. Wanneer ik bel zijn ze heel behulpzaam. Er wordt uitgelegd dat een naamgenoot in Moeskroen zijn producten heeft stopgezet. Maar u bent niet franstalig zeker. Nee. En ik woon ook niet in Moeskroen. En btw, mijn accountnummer is ook anders. Mocht je voorbij de adresgegevens hebben gelezen. Ook heb ik een andere klantnummer. Waar u perfect van op de hoogte bent. Ah ja... Een onmiddellijke reactievatie met hoogdringendheid. Klinkt goed, denk ik. Ik veronderstel dat als een de-activatie a la minute (een maand na een aangetekend schrijven weliswaar) kan worden stopgezet op een zondagnamiddag. Een rectivatie even snel geregeld is. 2 tot 3 werkdagen. Wablief ? Ik dacht een uur? Geen VPN, geen server-verbinding (grappig woord). Balen. Ik argumenteer. Contact opnemen met de dienst facturatie. Ok verbind maar door. Deze werken niet vandaag en het is best ze te bellen als uw reactivatie een feit is anders bent u een niet bestaande klant en kan er voor u niets worden gedaan.
Mijn verstomming wordt groter. Ik begrijp dat de mensen die support leveren zelf voor een voldongen feit staan. Maar jongens wat een amateurs. Telenet zijn zeikers, punt.

Geen opmerkingen: