Mittwoch

't Zijn drukke dagen. Weekendje vrij heeft wel goed gedaan. Maandag was het weer terug volle bak. Vrij van 't werk genomen om opleiding te volgen. Gevolg 's avonds nog bijwerken. Cursus voorbereiden. Presentatie maken. Mijn neus begint stilaan toe te lopen en mijn keel voelt ruw aan. De kerstdagen gaan goed doen. Gisterenavond nog aan de documentaire verder gewerkt. We beginnen er stilaan te komen. De vorige montages waren goede oefeningen om te beseffen dat het verhaal best zichtzelf vertelt. Alles dan maar terug overboord gegooid wat niet voor duidellijkheid zorgde. Hard gewerkt, wat muziek en tussen teksten toegevoegd en 't zag er al helemaal anders uit. Ik zei het gisteren tegen mijn compaan, ik ga dit missen als het klaar is. Zonder hem had ik het trouwens nooit gered. Nu nog even doorbijten. Een mooi inpakpapiertje zoeken en het cadeautje onder de boom leggen.
Ik wens jullie een fijne dag.

Geen opmerkingen: