offline

Zo kan je in een woord mijn afgelopen dagen omschrijven. Offline in de digitale zin. Online in de menselijke zin. Heel intens zelfs. De voorbij dagen waren er van inzicht, inkeer en inspanning. Ook letterlijk. De zon kwam kijken en ik ruilde mijn 150 paarden in voor 2 benen. Dapper elke morgen de fiets op en wat kilometers malen. het valt me dan weer op hoe je de tijd anders weet in te schatten en de weg actiever ervaart. Er stond veel wind. Iets waar ik zelden bij stil sta als ik met de wagen ben. Zalig zo met het zonnetje, gelukkig want het was toch nog fris. Wat ook wel deugd deed. Een contextverruiming. Meer voelen dan denken. Met regelmaat dacht ik nog wel eens aan mijn twitterende verslaving. Gelukkig zorgde intense bezigheden voor veel afleiding. Heel even werd ik verleid tot werken. Mail lezen en me achter de laptop neerzetten om nog wat concepten uit te schrijven. Snel werd duidelijk. Vrijaf is vrijaf. Het deed deugd zo eens terug onder de mensen te zijn. Me eens in het netwerk te begeven, face to face, heart to heart. En voilà 't is weer weekend.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zo herkenbaar, dat genieten op de fiets. De weg anders en leuker ervaren dan wanneer je met de auto gaat. Genieten van de zon, onder de mensen zijn, ... zalig gewoon :-)