het hangt er maar van af door welke bril je kijkt

Laatst vroeg iemand me of ik een sitestructuur voor ze kon ontwerpen. Ok. Terwijl ik aan het achterhalen ben waar de site moet voor dienen, wie de doelgroep is, wat het grote geheel is en zo verder, kom ik er erachter dat er eigenlijk nog geen duidelijkheid is over de naam. Nu ja, er zijn wel een aantal ideeën maar nog geen zekerheden. Ok. We gaan aan de slag. Ik stel voor een antwoord te voorzien op een aantal vragen. Huiswerk gedaan. Leuk. Ik ben geen grafisch ontwerper. Ik speel graag. Maar ik ben geen grafisch ontwerper. Ik zei 'ik zal een aanzet doen om het idee wat vorm te geven'. Zo begrijp je beter wat ik in mijn hoofd heb. Een schets als het ware. Ik zet vlug wat op papier. Er zijn een aantal elementen die terug komen. Niet direct duidelijk hoe en waar ik me moet op baseren, gooi ik het geheel aan verbindingswoorden door een woordle. Mhh. Spontaan komt er een en ander naar boven en voor je het goed en wel doorhebt staat er een naam, krachtlijn en aanzet tot logo. Leuk hoe de zaken soms evolueren.

Geen opmerkingen: