20 x 20

Wat een leuk idee leek viel me wat tegen. Een concept van 13 sprekers. 20 slides, 20 seconden, beginnen om 20.20u. Enkel het presenteren zelf overtuigde niet. Mompelend, met weinig passie. Angelo vermeulen kon nog een beetje raken door z'n gedrevenheid. Eigenlijk wou ik Guillaume horen spreken. Maar nog een uur marteling op de grond van de AB Club met achter me een iets te enthousiaste roepende hollandse (oude)dame kon ik niet meer aan. Zij leek het trouwens compleet oneens met mijn gedachtengang en greep elk woord van de sprekers aan als een uitnodiging om luidkeels 'yes, wow' te roepen begeleidt van geklap en gegil. 'Die drugs toch', flitste nog door m'n hoofd, maar dat zou niet eerlijk zijn, ook cocaïne heeft maar een beperkt effect op het ego natuurlijk. Bij de Gonzo spreker begon het ondertussen ook tot de MC van de avond door te dringen. 'they seem to like the story a lot in the back of the room', really...
Een positieve benadering. De sprekers hebben hun best gedaan. Enkel hoop ik dat als ze ooit hun project moeten pitchen aan mogelijke investeerders, ze het met meer passie zullen doen. Want hoe fijn het idee ook mag zijn. De vis bijt niet als je geen aas gebruikt.

Geen opmerkingen: