long time no see

Zo lijkt het. Vijf uur bezig geweest met een kast in mekaar zetten. Dacht dat het op een tweetal
uurtjes wel geklaard ging zijn. Maar dat was buiten de schappen, schuiven en of course deuren
gerekend. Je zou denken dat vijf uur overdreven is. Go and try. Dat was zondag(voor)middag. Dan de lamp nog gaan afhalen. Pitta smekkelen en zondag was om. Zaterdag nog 'een wandeling laat op de avond' meegepikt. Ik zou het je aanraden, want dat is het ook. Helaas was het de laatste voorstelling. Een stuk naar mijn hart. Zoals theater dient te zijn. Relevant, hedendaags met stof tot nadenken. Fijn neergezet door gebeten spelers. Leuk ook om de regisseur zo zien te genieten van de dernière.
En dan was er natuurlijk nog de telefoon van Duco. Voor diegene die niet mee zijn met het verhaal. Guillaume las en ik stelde een vraag en Duco antwoordde. 't Was een fijne babbel, no nonsens. Zo heb ik het graag. To the point. Over meningen en evoluties. Zwakke punten en zaken die beter kunnen. Maar vooral vanuit een bereidwilligheid om dingen aan te pakken. En een luisterbereidheid. Want lets face it wie ben ik. Ook maar een iemand met een mening. Het was fijn om vanuit verschillende standpunten naar de problematiek --relatie merk -klant -- te kunnen kijken. Het is fijn om er met de CEO van een bedrijf over te praten. En het zal fijn zijn om dat gesprek verder te zetten bij een tas koffie. Want ik drink graag kofie en ben steeds te vinden voor een goed gesprek. Ja het was al een drukke week. De meisjes waren naar hun papa. Wat ons dan weer even tijd gaf. Leuk. En des te leuker om ze nu weer thuis te hebben. Nog een meevaller deze week was de fijne mail die me zei dat ik op uitnodiging naar Plugg mag. En laat dat nu net de conferentie zijn die aangecirkeld stond als 'daar wil ik naar toe'.
Ik hoop dat jou week even fijn was als de mijne.

Geen opmerkingen: